1Πώς έχω πρόσβαση στην πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για τις κατασκηνώσεις;
Η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων για το κατασκηνωτικό πρόγραμμα του e-ΕΦΚΑ είναι προσβάσιμη από δύο σημεία:
- Από τον ιστότοπο του e-ΕΦΚΑ στην διεύθυνση: https://www.efka.gov.gr/camping
- Μέσω του gov.gr, στην διεύθυνση: https://www.gov.gr/ipiresies/ergasia-kai-asphalise/kataskenoseis/programmatakataskenoseon-eephka
Επισημαίνεται ότι για την σύνδεση στην πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων θα χρειαστείτε τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης στο TAXIS.
Σημειώστε ότι οι παραπάνω σελίδες, εκτός από σημεία εισόδου στην πλατφόρμα περιέχουν και τα ακόλουθα:
- Λίστα με τις κατασκηνώσεις που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, τις ημερομηνίες των περιόδων και το πλήθος των θέσεων, τις οποίες έχουν προσφέρει.
- Οδηγίες χρήσης για την πλατφόρμα.
- Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις για το κατασκηνωτικό πρόγραμμα (αυτό το έγγραφο).
- Σύνδεσμο προς την πλατφόρμα ticketing.1555.gov.gr, στην οποία μπορείτε να υποβάλετε αιτήματα υποστήριξης. Δείτε την παράγραφο «Το πρόβλημα παραμένει. Τι μπορώ να κάνω;» στο τέλος του εγγράφου για περισσότερες οδηγίες.
(Τελευταία Ενημέρωση: 16/05/2025)
2Είμαι γονέας δύο (τριών κλπ) παιδιών. Πρέπει να κάνω μία αίτηση ή δύο (τρεις κλπ);
Οι αιτήσεις θα πρέπει να γίνουν για κάθε παιδί ξεχωριστά.
Κάποια στοιχεία (π.χ. τα στοιχεία επικοινωνίας) θα χρειαστεί να τα συμπληρώσετε μόνο μία φορά.
(Τελευταία Ενημέρωση: 16/05/2025)
3Δε βρέθηκαν προστατευόμενα ανήλικα τέκνα μου, εγγεγραμμένα στο Μητρώο Πολιτών. Τι πρέπει να κάνω;
Ίσως υπήρξε πρόβλημα στην επικοινωνία με το Μητρώο Πολιτών ή τα στοιχεία του δεν είναι ενημερωμένα.
Σε κάθε περίπτωση εσείς μπορείτε να συνεχίσετε δηλώνοντας το πλήθος των ανήλικων τέκνων σας στο σχετικό πεδίο στο τμήμα της υπεύθυνης δήλωσης.
Ολοκληρώστε την υποβολή των αιτήσεων σας κανονικά και στην συνέχεια στείλτε στο summer_camp_docs@efka.gov.gr, ένα αντίγραφο της οικογενειακής σας μερίδας, όπου να φαίνονται τα παιδιά σας.
Δείτε την παράγραφο «Το πρόβλημα παραμένει. Τι μπορώ να κάνω;» παρακάτω για περισσότερες οδηγίες.
(Τελευταία Ενημέρωση: 16/05/2025)
4Γιατί η «Κατασκήνωση Χ», δεν συμπεριλαμβάνεται στη λίστα των κατασκηνώσεων;
Αυτό μπορεί να συμβεί, είτε διότι η κατασκήνωση δεν συμμετέχει στο πρόγραμμα κατασκηνώσεων του e-ΕΦΚΑ, είτε γιατί δεν προσέφερε θέσεις για την συγκεκριμένη κατασκηνωτική περίοδο που σας ενδιαφέρει.
Μπορείτε να επισκεφθείτε την αρχική σελίδα του φετινού κατασκηνωτικού προγράμματος του e-ΕΦΚΑ (https://www.efka.gov.gr/camping), όπου θα βρείτε ένα αρχείο pdf με τις κατασκηνώσεις, που συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Στην λίστα αυτή αναφέρονται αναλυτικά οι ημερομηνίες έναρξης και λήξης της κάθε κατασκηνωτικής περιόδου (προσοχή: διαφοροποιούνται ανά κατασκήνωση), καθώς και το πλήθος των θέσεων που έχει προσφέρει η κάθε κατασκήνωση ανά κατασκηνωτική περίοδο.
Την λίστα θα βρείτε επίσης στην σχετική σελίδα για το κατασκηνωτικό πρόγραμμα του e-ΕΦΚΑ στο gov.gr, στην διεύθυνση https://www.gov.gr/ipiresies/ergasia-kaiasphalise/kataskenoseis/programmata-kataskenoseon-eephka.
(Τελευταία Ενημέρωση: 16/05/2025)
5Αδυνατώ να υποβάλλω την αίτηση διότι εμφανίζεται το μήνυμα «Συνέβη κρίσιμο σφάλμα». Τι πρέπει να κάνω;
Είναι πιθανό ότι το σφάλμα προέρχεται από την υπερφόρτωση του συστήματος.
Καταρχήν δοκιμάστε να κάνετε την αίτηση αργότερα ή/και να χρησιμοποιήσετε έναν άλλο browser. Αν όμως το πρόβλημα παραμένει, πρέπει να υποβάλετε στην πλατφόρμα ticketing.1555.gov.gr ένα αίτημα υποστήριξης με όλα τα στοιχεία της αίτησης που αποτυγχάνετε να υποβάλετε.
Δείτε την παράγραφο «Το πρόβλημα παραμένει. Τι μπορώ να κάνω;» παρακάτω για περισσότερες οδηγίες.
(Τελευταία Ενημέρωση: 16/05/2025)