eΕΦΚΑ Μένουμε Ασφαλείς    

ΓΡΑΜΜΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ 1555

Το Τηλεφωνικό Κέντρο από την σύσταση του ΕΦΚΑ είναι το πρώτο σημείο επαφής του Οργανισμού με τους πολίτες, παρέχοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα άμεση και έγκυρη απάντηση στα ερωτήματα τους από απόσταση.

Οι εκπρόσωποι του Τηλεφωνικού κέντρου καθοδηγούν τους πολίτες με κατανοητό και σωστό τρόπο για την επίλυση ατομικών τους ζητημάτων σε θέματα συντάξεων-ασφάλισης, επεξηγήσεις εγκυκλίων, νομοθετικών ρυθμίσεων, καθοδήγηση των ασφαλισμένων στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του οργανισμού αλλά και για το σε ποιά αρμόδια τμήματα των τοπικών υποκαταστημάτων του οργανισμού πρέπει να απευθυνθούν αν κρίνεται απαραίτητο.

Για την κλήση στο 1555, ισχύει αστική χρονοχρέωση όταν καλείτε από το δίκτυο σταθερής τηλεφωνίας του ΟΤΕ. Για κλήση από άλλους παρόχους ή κινητά ισχύουν αυξημένες χρεώσεις. Παρακαλούμε ενημερωθείτε από τον πάροχό σας.

Για την αποφυγή αυξημένων χρεώσεων μπορείτε να καλέσετε το 2105289000 από οποιοδήποτε πάροχο σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας.