Επικοινωνία

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον e-ΕΦΚΑ με τους παρακάτω τρόπους:

  1. Με χρήση των TAXISNET κωδικών σας, υποβάλλοντας αίτημα στην πλατφόρμα Ηλεκτρονικό αίτημα εξυπηρέτησης / κλείσιμο ραντεβού, εάν επιθυμείτε ραντεβού, πληροφορίες  για την διεκπεραίωση υπόθεσης σας που εκκρεμεί σε υποκατάστημα e-ΕΦΚΑ ή προσωποποιημένη πληροφόρηση.
  2. Με συμπλήρωση της Φόρμας Επικοινωνίας, θέτοντας το ερώτημά σας προς το Κέντρο Υποστήριξης e-ΕΦΚΑ, εάν επιθυμείτε να ρωτήσετε πληροφορίες γενικής φύσεως ή έχετε απορίες.
  3. Μέσω τηλεφώνου, καλώντας το νέο τηλεφωνικό κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής.