eΕΦΚΑ Μένουμε Ασφαλείς    

Επικοινωνία

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον e-ΕΦΚΑ με τους παρακάτω τρόπους:

  1. Με χρήση των TAXISNET κωδικών σας, υποβάλλοντας αίτημα στην πλατφόρμα Ηλεκτρονικό αίτημα εξυπηρέτησης / κλείσιμο ραντεβού, εάν επιθυμείτε ραντεβού, πληροφορίες  για την διεκπεραίωση υπόθεσης σας που εκκρεμεί σε υποκατάστημα e-ΕΦΚΑ ή προσωποποιημένη πληροφόρηση.
  2. Με συμπλήρωση της Φόρμας Επικοινωνίας, θέτοντας το ερώτημά σας προς το Κέντρο Υποστήριξης e-ΕΦΚΑ, εάν επιθυμείτε να ρωτήσετε πληροφορίες γενικής φύσεως ή έχετε απορίες.
  3. Μέσω τηλεφώνου, καλώντας την Γραμμή Εξυπηρέτησης 1555*

 

*Για την κλήση σας στο 1555, ισχύει αστική χρονοχρέωση όταν καλείτε από το δίκτυο σταθερής τηλεφωνίας του ΟΤΕ. Για χρεώσεις όταν καλείτε από άλλα δίκτυα σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας, παρακαλούμε ενημερωθείτε από τον πάροχό σας