Μητρώο Ασφαλισμένων

1Ποιο είναι το αρμόδιο Περιφερειακό Τμήμα για απογραφή ασφαλισμένου στο Μητρώο του ΕΦΚΑ;

Για μη μισθωτό ασφαλισμένο η απογραφή γίνεται στο Περιφερειακό Τμήμα Μη Μισθωτών της έδρας της επιχείρησης.

Για μισθωτό ασφαλισμένο η απογραφή γίνεται σε οποιοδήποτε Υποκατάστημα Mισθωτών Ε.Φ.Κ.Α.

2Πως γίνεται η μεταβολή στοιχείων επικοινωνίας στο Μητρώο του ΕΦΚΑ;

Η μεταβολή στοιχείων επικοινωνίας Μισθωτών γίνεται στο Τμήμα Μητρώου σε οποιοδήποτε Υποκατάστημα Μισθωτών Ε.Φ.Κ.Α. προσκομίζοντας έγκυρο αποδεικτικό των στοιχείων που θέλετε να μεταβάλετε ή διαδικτυακά στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες Ε.Φ.Κ.Α. στο ιστότοπο .

Η μεταβολή στοιχείων επικοινωνίας μη Μισθωτών γίνεται στο Περιφερειακό Τμήμα Μη Μισθωτών στο οποίο υπάγεται ο ασφαλισμένος με βάση την έδρα της επιχείρησης ή διαδικτυακά στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες Μη Μισθωτών Ε.Φ.Κ.Α. 

3Η βεβαίωση για χρήση στο Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.) από πού χορηγείται ;

Η βεβαίωση για χρήση στον Α.Σ.Ε.Π. για Μισθωτό ασφαλισμένο χορηγείται από το Υποκατάστημα Μισθωτών Ε.Φ.Κ.Α. του τόπου κατοικίας.

Η βεβαίωση για χρήση στον Α.Σ.Ε.Π. για Μη Μισθωτό ασφαλισμένο χορηγείται από το Περιφερειακό Τμήμα Μη Μισθωτών της έδρας της επιχείρησης.

4Πού γίνεται η Αίτηση Απώλειας Βιβλιαρίου Ενσήμων;

Η αίτηση Απώλειας Βιβλιαρίου Ενσήμων για Μισθωτό ασφαλισμένο γίνεται στο Υποκατάστημα Μισθωτών του τόπου κατοικίας ή εργασίας. Μετά τον έλεγχο και πιστοποίηση του χρόνου ασφάλισης θα εκδοθεί σχετική απόφαση και στη συνέχεια οι αντίστοιχες εγγραφές θα ενσωματωθούν στην ασφαλιστική του ιστορία.

Η αίτηση Απώλειας Βιβλιαρίου Ενσήμων για Μη Μισθωτό ασφαλισμένο γίνεται στο Περιφερειακό Τμήμα Μη Μισθωτών της έδρας της επιχείρησης. Μετά τον έλεγχο και πιστοποίηση του χρόνου ασφάλισης θα εκδοθεί σχετική απόφαση αναγνώρισης.