1Τα αδέρφια μπορούν πάνε σε διαφορετικές περιόδους ή κατασκηνώσεις;
Ναι. Τίποτε δεν εμποδίζει στις αιτήσεις δύο αδερφιών να δηλωθεί διαφορετική κατασκήνωση ή/και περίοδος για το καθένα.
(Τελευταία Ενημέρωση: 16/05/2025)
2 Μπορεί να εξασφαλιστεί ότι τα αδέρφια θα πάνε μαζί στην κατασκήνωση;
Δυστυχώς όχι.
Κατά την κατανομή των δικαιούχων στις κατασκηνώσεις υπάρχει πάντα η πιθανότητα δύο αδέρφια να βρεθούν σε διαφορετικές κατασκηνώσεις.
(Τελευταία Ενημέρωση: 16/05/2025)
3Εάν επιλεγεί το παιδί μου τι πρέπει να κάνω;
Θα εκτυπώσετε την κάρτα κατασκηνωτή από την πλατφόρμα, την οποία θα παραδώστε ενυπόγραφα στην κατασκήνωση κατά την είσοδο του παιδιού.
Ενημερώνουμε ότι κατά την αποχώρηση του παιδιού από την κατασκήνωση, θα πρέπει να συμπληρώστε στην κάρτα την ημερομηνία αποχώρησης του παιδιού και να υπογράψτε εκ νέου.
(Τελευταία Ενημέρωση: 16/05/2025)
4Μου ζητήθηκε να στείλω κάποια δικαιολογητικά. Πώς θα το κάνω αυτό;
Εφόσον σας ζητηθεί, μπορείτε να υποβάλετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά στην πλατφόρμα ticketing.1555.gov.gr (εναλλακτικά μπορεί να σας ζητηθεί να τα στείλετε στην ηλεκτρονική διεύθυνση summer_camp_docs@efka.gov.gr).
Τα δικαιολογητικά θα τα υποβάλετε σε ηλεκτρονική μορφή (ως αρχεία pdf, αν τα έχετε λάβει ηλεκτρονικά, αλλιώς σκαναρισμένα ή φωτογραφημένα). Πριν τα στείλετε βεβαιωθείτε ότι είναι ευανάγνωστα και δεν είναι μεγαλύτερα από 10 ΜΒ σε μέγεθος.
Κατά την υποβολή των δικαιολογητικών μην ξεχάσετε μεταξύ των άλλων να μας αναφέρετε:
- Τον λόγο για τον οποίο μας στέλνετε τα δικαιολογητικά
- Το ονοματεπώνυμό και τον ΑΜΚΑ, το δικό σας, του παιδιού και του/της συζύγου σας,
- Τον πρώην Φορέα του οποίου είστε ενεργός ασφαλισμένος, συνταξιούχος ή υπάλληλος (ανάλογα με την περίπτωση),
- Τον αριθμό της αίτησης (εφόσον έχει ολοκληρωθεί η υποβολή της)
(Τελευταία Ενημέρωση: 16/05/2025)
5Το πρόβλημα παραμένει. Τι μπορώ να κάνω;
Αν δεν βρήκατε την απάντηση που ζητάτε στις συχνές ερωτήσεις, μπορείτε να υποβάλετε ένα αίτημα υποστήριξης στην πλατφόρμα ticketing.1555.gov.gr.
Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, μην ξεχάσετε μεταξύ των άλλων να μας αναφέρετε:
- το όνομα, το επώνυμό και τον ΑΜΚΑ, το δικό σας, του παιδιού σας και του/της συζύγου σας,
- τον πρώην φορέα του οποίου είστε ενεργός ασφαλισμένος, συνταξιούχος ή υπάλληλος (ανάλογα με την περίπτωση),
- τον αριθμό της αίτησης (εφόσον έχει ολοκληρωθεί η υποβολή της)
Προσπαθήστε να είστε όσο το δυνατόν πιο σαφείς και λεπτομερείς στην περιγραφή του προβλήματος που αντιμετωπίζετε
Μπορείτε στο αίτημά σας να επισυνάψετε:
- Μια αποτύπωση της οθόνης σας, στην οποία να είναι εμφανές το πρόβλημα, που αντιμετωπίζετε
- Τυχόν δικαιολογητικά έγγραφα, τα οποία θα σας ζητηθούν ή πιστεύετε ότι μπορούν να βοηθήσουν.
(Τελευταία Ενημέρωση: 16/05/2025)