eΕΦΚΑ Μένουμε Ασφαλείς     Αιτήσεις Κατασκηνώσεων 2020

e-ΕΦΚΑ Ηλεκτρονικό αίτημα εξυπηρέτησης / κλείσιμο ραντεβού

alert Προσοχή!!

Σας ενημερώνουμε ότι βάσει της εγκυκλίου με αρ. πρωτ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/129/18771/13-10-2020 του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα: «Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού» (βλ. https://www.ypes.gr/eguklioi/), η εξυπηρέτηση του κοινού στις δομές των Περιφερειακών Ενοτήτων που έχουν ενταχθεί στο τρίτο επίπεδο των προληπτικών μέτρων προστασίας της Δημόσιας Υγείας, γίνεται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις.

Σύμφωνα και με τον χάρτη υγειονομικής ασφάλειας και προστασίας της Ελληνικής Κυβέρνησης (https://covid19.gov.gr/) στο τρίτο επίπεδο εντάσσονται:
-για το χρονικό διάστημα από 12/10/2020 έως 25/10/2020 οι Περιφερειακές Ενότητες Πέλλας, Ιωαννίνων, Τρικάλων, Καρδίτσας, Λέσβου, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής, Νήσων Αττικής, Δυτικού Τομέα Αθηνών, Κεντρικού Τομέα Αθηνών, Βόρειου Τομέα Αθηνών, Νότιου Τομέα Αθηνών, Πειραιά, Κέας – Κύθνου, Ζακύνθου, Αχαΐας, Σάμου, Μυκόνου, Θήρας και Ηρακλείου.
-για το χρονικό διάστημα από 23/10/2020 οι Περιφερειακές Ενότητες Θεσσαλονίκης, Βοιωτίας, Λάρισας και Σερρών.

Επίσης, σας γνωρίζουμε ότι βάσει σχετικών Δελτίων Τύπου της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας (βλ. (https://www.civilprotection.gr/el/announcements), στο τέταρτο επίπεδο των προληπτικών μέτρων προστασίας της Δημόσιας Υγείας, εντάσσονται:
-η Περιφερειακή Ενότητα Κοζάνης από 16/10/2020 έως 29/10/2020
-η Περιφερειακή Ενότητα Καστοριάς από 23/10/2020 μέχρι νεότερης ανακοίνωσης από τις Αρμόδιες Υπηρεσίες

Στο πλαίσιο αυτό, παρατείνεται η αναστολή για το κλείσιμο ηλεκτρονικού ραντεβού μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του e-ΕΦΚΑ, ειδικά για τις υπηρεσίες που εδρεύουν σε περιοχές που έχουν τεθεί στο τέταρτο επίπεδο των προληπτικών μέτρων προστασίας. Ειδικά για τις δομές e-ΕΦΚΑ που εδρεύουν σε περιοχές που έχουν τεθεί στο τρίτο επίπεδο των προληπτικών μέτρων, ο συναλλασσόμενος δύναται να κλείσει ηλεκτρονικό ραντεβού μέσω της σχετικής πλατφόρμας μόνο για συγκεκριμένες κατηγορίες αιτήματος (κάντε κλικ εδώ για να δείτε τις κατηγορίες).

Για την εξυπηρέτησή σας, μπορείτε να υποβάλλετε στην ίδια πλατφόρμα ηλεκτρονικά το αίτημά σας το οποίο θα προωθηθεί στην αρμόδια μονάδα, η οποία θα το διεκπεραιώσει και θα σας ενημερώσει. Εφόσον απαιτηθεί να αποστείλετε δικαιολογητικά αυτά θα σας ζητηθούν μέσω του email σας ενώ εάν το αίτημά σας είναι επείγον και απαιτηθεί η φυσική παρουσία σας στην υπηρεσία, θα λάβετε email για ραντεβού σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα.

Σας γνωρίζουμε ότι σε κάθε περίπτωση, με την υποβολή του ηλεκτρονικού αιτήματος, ο ασφαλισμένος κατοχυρώνεται ως προς τις προθεσμίες, οι οποίες αφορούν οποιαδήποτε πράξη και ενέργεια ενώπιον του Φορέα.