myEFKAlive

1Τι είναι το myEFKAlive;

Είναι μια σύγχρονη πλατφόρμα όπου μπορείτε να εξυπηρετηθείτε εξ αποστάσεως για  συγκεκριμένες υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ. Συγκεκριμένα, μπορείτε να αιτηθείτε ραντεβού σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα για την εξυπηρέτησή σας από υπάλληλο του Οργανισμού, μέσω τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης.

 

(Τελευταία ενημέρωση:16/05/2023)

2Σε ποιες περιοχές μπορώ να εξυπηρετηθώ μέσω του myEFKAlive ;

To myEFKAlive προσφέρεται στους ασφαλισμένους όλης της επικράτειας που εξυπηρετούνται μέσω των οργανικών μονάδων όλων των Περιφερειακών Υπηρεσιών Συντονισμού και Υποστήριξης (ΠΥΣΥ).

Μπορείτε να εξυπηρετηθείτε μέσω του myEFKAlive από τη δομή στην οποία υπάγεστε λόγω αρμοδιότητας με βάση τη διεύθυνση της κατοικίας σας (ή της επιχείρησης για τους Ελεύθερους Επαγγελματίες).

(Τελευταία ενημέρωση:16/05/2023)

3Για ποιες υπηρεσίες/εργασίες μπορώ να εξυπηρετηθώ μέσω του myEFKAlive;

Στο myEFKAlive μπορείτε να εξυπηρετηθείτε για τις ακόλουθες 16 υπηρεσίες/εργασίες ανά τμήμα:
*Τμήμα Παροχών

  1. Επίδομα ασθενείας
  2. Επίδομα μητρότητας
  3. Ηλεκτρονική Αίτηση Εξόδων Κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τ. ΙΚΑ)

* Τμήμα Μητρώων και Ασφαλιστικού Βίου

  1. Βεβαίωση ασφάλισης (Χρόνου ασφάλισης – Προϋπηρεσία)
  2. Αλλαγή στοιχείων Μητρώου
  3. Ασφαλιστική Ικανότητα
  4. Απογραφή  Ασφαλισμένου
  5. Έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης
  6. Βεβαίωση Απογραφής
  7. Διεκπεραίωση αιτήματος για χρόνο ασφάλισης μέσω ΥΔΑΑΒ  

* Τμήμα Συντάξεων

  1. Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης
  2. Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης

* Τμήμα Διοικητικού  και Πληροφόρησης Πολιτών

  1. Παραλαβή Απόφασης ΚΕΠΑ

* Τμήμα Ασφάλισης και Εισφορών

  1. Βεβαίωση εγγραφής για μη μισθωτούς 
  2. Βεβαίωση χρόνου ασφάλισης για μη μισθωτούς 
  3. Διεκπεραίωση αιτήματος για την έκδοση Απογραφικού Δελτίου Αγροτών

 

(Τελευταία ενημέρωση:16/05/2023)

4Μπορώ να απευθυνθώ για οποιοδήποτε θέμα αντιμετωπίζω ή να ζητήσω πληροφορίες γενικής φύσεως από το myEFKAlive;

Όχι, στην πλατφόρμα του myEFKAlive μπορούν να τεθούν ερωτήματα ή να δοθούν πληροφορίες που σχετίζονται με τη λειτουργία της εφαρμογής. Για οποιαδήποτε άλλη ερώτηση, θα πρέπει να απευθύνεστε στον ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης του πολίτη 1555, μέσω του οποίου σας παρέχεται γενική και εξατομικευμένη πληροφόρηση.

(Τελευταία ενημέρωση:16/05/2023)

 

5Πώς ενεργοποιώ την είσοδο στην πλατφόρμα;

Εισέρχεστε στην πλατφόρμα με δυο τρόπους:

Και στις δυο περιπτώσεις  χρησιμοποιείτε τους προσωπικούς κωδικούς/διαπιστευτήρια TAXISnet.

Στη συνέχεια και εφόσον έχετε επιλέξει την υπηρεσία ανά τμήμα, τη γεωγραφική περιοχή της Τοπικής Διεύθυνσης στην οποία υπάγεστε με βάση την κατοικία σας (ή την έδρα της επιχείρησης σας για τους Ελεύθερους Επαγγελματίες) και το χρόνο για την τηλεδιάσκεψη/ βιντεοκλήση που επιθυμείτε, καταχωρείτε τα προσωπικά στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη.

(Τελευταία ενημέρωση:16/05/2023)

6Οι υπηρεσίες παρέχονται αποκλειστικά και μόνο σε όσους συνδέονται με τους κωδικούς του TAXISnet;

Όχι απαραιτήτως. Οι υπηρεσίες παρέχονται ανεξαρτήτως των χρησιμοποιούμενων κωδικών TAXISnet για την εισαγωγή σας στην πλατφόρμα, αρκεί όταν κλείνετε το ραντεβού να καταχωρήσετε τα στοιχεία ταυτοπροσωπίας και επικοινωνίας του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί, ώστε να γίνει από τον υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ η ταυτοποίηση.

(Τελευταία ενημέρωση:16/05/2023)

7Ποια είναι η απαιτούμενη εφαρμογή για την διεξαγωγή της τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης;

Για την τηλεδιάσκεψη/ βιντεοκλήση μπορείτε:

  • Είτε να έχετε εγκαταστήσει την εφαρμογή Microsoft Τeams  στον προσωπικό σας υπολογιστή, κινητό ή tablet, με την προϋπόθεση ότι διαθέτουν κάμερα,
  • Είτε να επιλέξετε τη χρήση της εφαρμογής μέσω σελίδας φυλλομετρητή (Browser).

(Τελευταία ενημέρωση:16/05/2023)

8Απαιτείται ταυτοπροσωπία για να εξυπηρετηθώ;

Ναι, η ταυτοπροσωπία είναι  απαραίτητη και για το λόγο αυτό θα πρέπει στην αρχή της τηλεδιάσκεψης, η κάμερα σας να είναι ενεργή ώστε να  επιδεικνύετε  τα νομιμοποιητικά σας έγγραφα για την ταυτοποίηση σας στον υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ.

(Τελευταία ενημέρωση:16/05/2023)

9Ποιες κατηγορίες πολιτών μπορούν να εξυπηρετηθούν και με ποια νομιμοποιητικά έγγραφα;

Μπορείτε να εξυπηρετηθείτε μέσω του myEFKAlive εάν είστε:

  • Έλληνας πολίτης με επίδειξη της ταυτότητάς σας ή του Διαβατηρίου σας. 
  • Ευρωπαίος πολίτης. Για την εξυπηρέτησή σας επιδεικνύετε στην κάμερα κατά την έναρξη της βιντεοκλήσης την κάρτα Ευρωπαίου Πολίτη/ ή το Διαβατήριό σας. 
  • Πολίτης τρίτης χώρας με την επίδειξη του διαβατηρίου σας ή της κάρτας παραμονής σας.

 

(Τελευταία ενημέρωση:16/05/2023)

10Η συνομιλία γίνεται αποκλειστικά στην ελληνική γλώσσα;

Ναι, η συνομιλία πραγματοποιείται αποκλειστικά στην ελληνική γλώσσα

 

(Τελευταία ενημέρωση:16/05/2023)

11Πώς κλείνω το ραντεβού;

Αφού εισέλθετε στην πλατφόρμα, επιλέγετε αρχικά το αρμόδιο τμήμα και στη λίστα με τις υπηρεσίες που αναπτύσσεται, πατάτε το κουμπί επιλογής της υπηρεσίας που επιθυμείτε (π.χ. για αίτηση επιδόματος μητρότητας, επιλέγετε →Τμήμα Παροχών και στη συνέχεια επιλέγετε Επίδομα Μητρότητας).  Ακολούθως, επιλέγετε από την αναπτυσσόμενη λίστα την Περιφερειακή Υπηρεσία Συντονισμού & Υποστήριξης (ΠΥΣΥ) στην οποία υπάγεστε λόγω αρμοδιότητας με βάση τη διεύθυνση κατοικίας ή επιχείρησης  για τους Ελεύθερους  Επαγγελματίες (π.χ. αν είστε κάτοικος Καρπάθου, επιλέγετε «ΠΥΣΥ Ν. Αιγαίου, ΑΤ ΚΑΡΠΑΘΟΥ ή ΤΔ Ρόδου»).
Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται, επιλέγετε την ημερομηνία και την ώρα που επιθυμείτε να εξυπηρετηθείτε. Ακολούθως, καταχωρείτε  τα στοιχεία ταυτοπροσωπίας και τα στοιχεία επικοινωνίας του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί μέσω βιντεοκλήσης. Ο διαθέσιμος χρόνος εξυπηρέτησης είναι προκαθορισμένος από το σύστημα και διαφέρει ανά θεματική ενότητα.

 

(Τελευταία ενημέρωση:16/05/2023)

12Πώς επιβεβαιώνεται η κράτησή μου;


Εφόσον έχετε ολοκληρώσει την κράτηση, σας αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώσατε  μήνυμα με τίτλο «ενημέρωση για την επερχόμενη κράτηση» και σχετικός σύνδεσμος για τη συμμετοχή σας στην τηλεδιάσκεψη.  Το ίδιο μήνυμα αποστέλλεται εκ νέου, λίγη ώρα πριν την έναρξη της τηλεδιάσκεψης / βιντεοκλήσης.

(Τελευταία ενημέρωση:16/05/2023)

13Με ποιο τρόπο ενεργοποιώ τη βιντεοκλήση μου;

Την προγραμματισμένη ώρα της βιντεοκλήσης ενεργοποιείτε το σύνδεσμο που  έχετε λάβει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δηλώσατε και συνδέεστε στην πλατφόρμα. Θα βρίσκεστε σε αναμονή, έως ότου ο υπάλληλος του e-ΕΦΚΑ δεχθεί το αίτημά σας και συνδεθεί ώστε να ξεκινήσει η βιντεοκλήση.

(Τελευταία ενημέρωση:16/05/2023)

14Είναι δυνατή η ακύρωση ή και ο προγραμματισμός νέας κράτησης;

Ναι, μπορείτε να  ακυρώσετε την κράτηση ή να προγραμματίσετε εκ νέου μια νέα, καθώς και να τροποποιήσετε την τρέχουσα.

(Τελευταία ενημέρωση:16/05/2023)

15Η βιντεοκλήση καταγράφεται;

Όχι δεν καταγράφεται για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων.

(Τελευταία ενημέρωση:16/05/2023)