myEFKAlive

1Τι είναι το myEFKAlive;

Είναι μια σύγχρονη πλατφόρμα όπου μπορείτε να εξυπηρετηθείτε εξ αποστάσεως για  συγκεκριμένες υπηρεσίες του e- ΕΦΚΑ. Συγκεκριμένα, μπορείτε να αιτηθείτε ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα, για την εξυπηρέτησή σας από υπάλληλο του Οργανισμού, μέσω τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης.

 

(Τελευταία ενημέρωση:10/09/2021)
 

2Μπορώ να εξυπηρετηθώ μέσω του myEFKAlive σε όλες τις περιοχές;

Μέχρι στιγμής στο myEFKALive έχει ενταχθεί η Περιφερειακή Ενότητα ( ΠΕ) Δωδεκανήσου και Κυκλάδων (εκτός της Κω και της Πάτμου). Σύντομα το myEFKAlive θα επεκταθεί στο υπόλοιπο του Ν. Αιγαίου (Κως και Πάτμος) καθώς και για τα νησιά: Ζάκυνθος, Κεφαλλονιά, Ιθάκη, Λευκάδα , Κέρκυρα, Χίος, Σάμος, Μυτιλήνη., Λήμνος.  Μέχρι το τέλος του χρόνου θα ενταχθούν όλα τα νησιά.

 

(Τελευταία ενημέρωση:10/09/2021)
 

3Είμαι κάτοικος της Περιφερειακής Ενότητας Αττικής, μπορώ να εξυπηρετηθώ μέσω του myEFKAlive;

Όχι η Αττική δεν έχει ενταχθεί στο myEFKAlive και ως εκ τούτου δεν μπορείτε να εξυπηρετείστε από άλλες δομές 

 

(Τελευταία ενημέρωση:10/09/2021)
 

4Για ποιες υπηρεσίες μπορώ να εξυπηρετηθώ από το myEFKAlive;

Στο myEFKAlive έχουν ενταχθεί οι παρακάτω 12 υπηρεσίες ανά τμήμα:

  •    Τμήμα Παροχών
  1.    Επίδομα Ασθένειας
  2.  Επίδομα Μητρότητας
  3. Ηλεκτρονική Αίτηση Εξόδων Κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τέως ΙΚΑ)
  •    Τμήμα Μητρώου και Ασφαλιστικού Βίου
  1.    Βεβαίωση Ασφάλισης (Χρόνου ασφάλισης - Προϋπηρεσίας)
  2.    Αλλαγή στοιχείων Μητρώου
  3.     Ασφαλιστική Ικανότητα
  4.    Απογραφή Ασφαλισμένου
  5.     Έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης Ασθενείας (ΕΚΑΑ)
  6.     Βεβαίωση Απογραφής
  •   Τμήμα Συντάξεων-Πληρωμών
  1.   Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης
  2.   Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης
  •   Τμήμα Διοικητικού & Πληροφόρησης
  1.  Παραλαβή Απόφασης ΚΕΠΑ  

Από τις 30/09/21 οι προσφερόμενες στον πολίτη υπηρεσίες θα διευρυνθούν με τις ακόλουθες τέσσερις (4). 

  •   Τμήμα Ασφάλισης Εισφορών
  1.    Βεβαίωση εγγραφής για μη μισθωτούς
  2.    Βεβαίωση χρόνου ασφάλισης για μη μισθωτούς
  3.    Διεκπεραίωση αιτήματος για την έκδοση Απογραφικού Δελτίου Αγροτών.
  •  Τμήμα Μητρώου και Ασφαλιστικού Βίου

   Διεκπεραίωση αιτήματος για χρόνο ασφάλισης μέσω ΥΔΑΑΒ.

 

(Τελευταία ενημέρωση:10/09/2021)

 

5Μπορώ να απευθυνθώ για οποιοδήποτε θέμα αντιμετωπίζω ή να ζητήσω πληροφορίες γενικής φύσεως από το myEFKAlive;

Όχι στην πλατφόρμα του myEFKAlive μπορούν να τεθούν ερωτήματα ή να δοθούν πληροφορίες που σχετίζονται με τη λειτουργία της εφαρμογής. Για οποιαδήποτε άλλη ερώτηση, θα πρέπει να απευθύνεστε στον ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης του πολίτη 1555 μέσω του οποίου σας παρέχεται γενική και εξατομικευμένη πληροφόρηση.

 

 

(Τελευταία ενημέρωση:10/09/2021)

6Πώς ενεργοποιώ την είσοδο στην πλατφόρμα;

Εισέρχεστε στην πλατφόρμα με δυο τρόπους:
·    Είτε μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης Gov.gr, ακολουθώντας τη διαδρομή: «Πολίτης και καθημερινότητα» - Εξ αποστάσεως Εξυπηρέτηση Πολιτών
·    Είτε πληκτρολογώντας τη διεύθυνση myefkalive.gov.gr.
Και στις δυο περιπτώσεις  χρησιμοποιείτε τους προσωπικούς κωδικούς/διαπιστευτήρια TAXISnet.

Στη συνέχεια και εφόσον έχετε επιλέξει την υπηρεσία ανά τμήμα, τη γεωγραφική περιοχή του καταστήματος στο οποίο υπάγεστε με βάση την κατοικία σας ή την έδρα της επιχείρησής σας και το χρόνο για την τηλεδιάσκεψη/ βιντεοκλήση που επιθυμείτε, καταχωρείτε τα προσωπικά στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη.

(Τελευταία ενημέρωση:10/09/2021)

7Οι υπηρεσίες παρέχονται αποκλειστικά και μόνο σε όσους συνδέονται με τους κωδικούς του TAXISnet;

Όχι απαραιτήτως. Οι υπηρεσίες παρέχονται ανεξαρτήτως των χρησιμοποιούμενων κωδικών TAXISnet για την εισαγωγή σας στην πλατφόρμα, αρκεί όταν κλείνετε το ραντεβού να καταχωρήσετε τα στοιχεία ταυτοπροσωπίας και επικοινωνίας του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί, ώστε να γίνει από τον υπάλληλο του ΕΦΚΑ η ταυτοποίηση.

 

(Τελευταία ενημέρωση:10/09/2021)

8Ποια είναι η απαιτούμενη εφαρμογή για την διεξαγωγή της τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης;

 Για την τηλεδιάσκεψη/ βιντεοκλήση μπορείτε:
·    Είτε να έχετε εγκαταστήσει την εφαρμογή Microsoft teams  στον προσωπικό σας υπολογιστή, κινητό ή tablet, με την προϋπόθεση ότι διαθέτουν κάμερα,
·    Είτε να επιλέξετε τη χρήση της εφαρμογής μέσω σελίδας φυλλομετρητή (Browser).

 

(Τελευταία ενημέρωση:10/09/2021)

9Απαιτείται ταυτοπροσωπία για να εξυπηρετηθώ;

Ναι, η ταυτοπροσωπία είναι  απαραίτητη και για το λόγο αυτό θα πρέπει στην αρχή της τηλεδιάσκεψης, η κάμερα σας να είναι ενεργή ώστε να  επιδεικνύετε  τα νομιμοποιητικά σας έγγραφα για την ταυτοποίηση σας στον υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ.

 

 

(Τελευταία ενημέρωση:10/09/2021)

10Ποιες κατηγορίες πολιτών μπορούν να εξυπηρετηθούν και με ποια νομιμοποιητικά έγγραφα;

Μπορείτε να εξυπηρετηθείτε μέσω του myEFKAlive εάν είστε:
·    Έλληνας πολίτης με επίδειξη της ταυτότητάς σας ή του Διαβατηρίου σας . 
·    Ευρωπαίος πολίτης. Για την εξυπηρέτησή σας επιδεικνύετε στην κάμερα κατά την έναρξη της βιντεοκλήσης την κάρτα Ευρωπαίου Πολίτη/ ή το Διαβατήριό σας 
·    Πολίτης τρίτης χώρας με την επίδειξη του διαβατηρίου σας ή της κάρτας παραμονής σας
 

 

 

(Τελευταία ενημέρωση:10/09/2021)

11Η συνομιλία γίνεται αποκλειστικά στην ελληνική γλώσσα;

Ναι, η συνομιλία πραγματοποιείται αποκλειστικά στην ελληνική γλώσσα
 

 

(Τελευταία ενημέρωση:10/09/2021)

12Πώς κλείνω το ραντεβού;

Αφού εισέλθετε στην πλατφόρμα, επιλέγετε αρχικά το αρμόδιο τμήμα και στη λίστα με τις υπηρεσίες που αναπτύσσεται, πατάτε το κουμπί  επιλογής της υπηρεσίας που επιθυμείτε (π.χ για αίτηση επιδόματος μητρότητας, επιλέγετε ->Τμήμα Παροχών και στη συνέχεια επιλέγετε Επίδομα Μητρότητας). Στη συνέχεια επιλέγετε από την αναπτυσσόμενη λίστα τη γεωγραφική περιοχή στην οποία υπάγεστε λόγω αρμοδιότητας με βάση τη διεύθυνση κατοικίας ή επιχείρησής σας (για τους μη Μισθωτούς) (π.χ αν είστε κάτοικος Καρπάθου, επιλέγετε «ΠΥΣΥ Ν. Αιγαίου, ΓΚΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ ή ΤΔ Ρόδου.»)

Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται, επιλέγετε την ημερομηνία και την ώρα όπου επιθυμείτε να εξυπηρετηθείτε. Ακολούθως καταχωρείτε τα στοιχεία του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί μέσω βιντεοκλήσης και τα στοιχεία επικοινωνίας. Ο διαθέσιμος χρόνος εξυπηρέτησης είναι προκαθορισμένος από το  σύστημα και διαφέρει  ανά θεματική ενότητα.

 

 

(Τελευταία ενημέρωση:10/09/2021)

13 Πώς επιβεβαιώνεται η κράτησή μου;

Εφόσον έχετε ολοκληρώσει την κράτηση, σας αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώσατε  μήνυμα με τίτλο «ενημέρωση για την επερχόμενη κράτηση» και σχετικός σύνδεσμος για τη συμμετοχή σας στην τηλεδιάσκεψη.  Το ίδιο μήνυμα αποστέλλεται εκ νέου, λίγη ώρα πριν την έναρξη της τηλεδιάσκεψης / βιντεοκλήσης.

 

(Τελευταία ενημέρωση:10/09/2021)

14Με ποιο τρόπο ενεργοποιώ τη βιντεοκλήση μου;

Την προγραμματισμένη ώρα της βιντεοκλήσης ενεργοποιείτε το σύνδεσμο που  έχετε λάβει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δηλώσατε και συνδέεστε στην πλατφόρμα. Θα βρίσκεστε σε αναμονή έως ότου ο υπάλληλος του ΕΦΚΑ δεχθεί το αίτημά σας και συνδεθεί ώστε να ξεκινήσει η βιντεοκλήση.

 

(Τελευταία ενημέρωση:10/09/2021)

15Είναι δυνατή η ακύρωση ή και ο προγραμματισμός νέας κράτησης;

Ναι, μπορείτε να  ακυρώσετε την κράτηση ή να προγραμματίσετε εκ νέου μια νέα, καθώς και να τροποποιήσετε την τρέχουσα.

 

(Τελευταία ενημέρωση:10/09/2021)

16Η βιντεοκλήση καταγράφεται;

Όχι δεν καταγράφεται για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων.

 

(Τελευταία ενημέρωση:10/09/2021)