Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες/δημοσίου τομέα

1Τι πρέπει να κάνω εάν προκύψει πρόβλημα πιστοποίησης των στοιχείων μου;

Εάν μετά την πιστοποίηση του ασφαλισμένου με τους κωδικούς που διαθέτει για την εισαγωγή του στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε., το σύστημα δεν επιβεβαιώσει την αντιστοίχιση των δηλωθέντων Α.Φ.Μ και Α.Μ.Κ.Α, εμφανίζεται στην οθόνη σχετικό μήνυμα που ζητά στον αιτούντα να καταχωρήσει ορθά τα στοιχεία (σε περίπτωση που έχει κάνει λάθος στην πληκτρολόγηση) είτε να απευθυνθεί στον Φορέα (e-ΕΦΚΑ) προκειμένου να γίνουν οι κατάλληλες ενέργειες (διόρθωση στοιχείων στο web – Μητρώο e-ΕΦΚΑ) και να επιχειρήσει εκ νέου τη σύνδεση και είσοδο στην πλατφόρμα.
https://www.efka.gov.gr/el/syntaxioychoi/aitisi

 

(Τελευταία Ενημέρωση 26/8/2021)

2Αν έχω κάνει λάθος στην αίτηση συνταξιοδότησης πως το διορθώνω;

Σε περίπτωση που ο αιτών έχει απαντήσει αρνητικά στο ερώτημα «Συμφωνείτε με τα παραπάνω στοιχεία που διαθέτει ο e-ΕΦΚΑ για εσάς;» της ενότητας «Στοιχεία Ασφαλισμένου», τότε πατώντας το εικονίδιο "Υποβολή"  δίνεται από το σύστημα ο αριθμός πρωτοκόλλου και η ημερομηνία υποβολής με προσωρινή ισχύ για 15 ημέρες. Ο αιτών υποχρεούται να αποταθεί στο τμήμα μητρώου του e-ΕΦΚΑ προκειμένου να γίνουν οι απαιτούμενες ενέργειες διόρθωσης. Μετά την διόρθωση των στοιχείων του, ο αιτών αναζητάει το αίτημα του για την επιβεβαίωση της διόρθωσης των στοιχείων του Μητρώου και για την Οριστική Υποβολή του αιτήματος.
https://www.efka.gov.gr/el/syntaxioychoi/aitisi

 

(Τελευταία Ενημέρωση 26/8/2021)

3Τι είναι το ηλεκτρονικό προφίλ ασφαλισμένου;

Την πρώτη φορά που ο αιτών θα επισκεφθεί τη νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικών συντάξεων e-ΕΦΚΑ μετά την πιστοποίηση θα ανακατευθυνθεί στην σελίδα (https://apps.efka.gov.gr/eProfile/secure/index.xhtml) όπου θα κληθεί να συμπληρώσει τα ηλεκτρονικά στοιχεία επικοινωνίας του δηλαδή Διεύθυνση Ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e – mail) και κινητό τηλέφωνο καθώς και αν επιθυμεί ηλεκτρονικά στοιχεία επικοινωνίας κάποιου εκπροσώπου στην παρακάτω οθόνη.
https://www.efka.gov.gr/el/syntaxioychoi/aitisi

 

(Τελευταία Ενημέρωση 26/8/2021)

4Ποιος είναι ο σκοπός του ηλεκτρονικού προφίλ ασφαλισμένου;

Ο σκοπός του ηλεκτρονικού προφίλ ασφαλισμένου είναι η άμεση επικοινωνία του e-ΕΦΚΑ με τον αιτούντα για την διευθέτηση των αιτημάτων του. Από την πλευρά του ο αιτών μπορεί ανά πάσα χρονική στιγμή, εύκολα να αλλάξει αυτά τα στοιχεία ηλεκτρονικής επικοινωνίας ώστε να τα διατηρεί πάντα επικαιροποιημένα. 

Με την ολοκλήρωση της ταυτοποίησης και πιστοποίησης του αιτούντος, του επιτρέπεται πλέον η είσοδος στην πλατφόρμα των αιτήσεων.

Τα στοιχεία επικοινωνίας που δηλώνει ο αιτών συνδέονται με κάθε αίτημα που υποβάλλεται, είναι ορατά στο σύστημα και μπορούν να τροποποιούνται με τον ίδιο τρόπο επιβεβαίωσης τους (αποστολή και καταχώρηση κωδικού) κάθε φορά που ο ίδιος το επιθυμεί.
https://www.efka.gov.gr/el/syntaxioychoi/aitisi

 

(Τελευταία Ενημέρωση 26/8/2021)

5Πως επιλέγω κατηγορία συνταξιοδοτικού αιτήματος;

Μετά την πιστοποίηση του ασφαλισμένου με τους κωδικούς που διαθέτει για την εισαγωγή του στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε. και την δημιουργία ηλεκτρονικού προφίλ, ο αιτών οδηγείται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα συντάξεων e-ΕΦΚΑ. Εμφανίζεται η οθόνη δρομολόγησης με τις κάτωθεν επιλογές:

  - Κύριας Σύνταξης Γήρατος
  - Κύριας Σύνταξης Αναπηρίας
  - Μεταβίβαση Κύριας Σύνταξης (Θάνατος Συνταξιούχου)
  - Κύρια Σύνταξη λόγω Θανάτου Ασφαλισμένου
https://www.efka.gov.gr/el/syntaxioychoi/aitisi

 

(Τελευταία Ενημέρωση 26/8/2021)

6Μπορώ να κάνω προσωρινή αποθήκευση της αίτησης συνταξιοδότησης;

Ο ασφαλισμένος μπορεί να αποθηκεύσει προσωρινά την αίτηση του και να του γνωστοποιηθεί ο αναγνωριστικός αριθμός αίτησης. Η προσωρινά αποθηκευμένη αίτηση επιδέχεται διορθώσεις – τροποποιήσεις, ως προς τα συμπληρωμένα πεδία, όσες φορές το επιθυμεί ο αιτών.
https://www.efka.gov.gr/el/syntaxioychoi/aitisi

 

(Τελευταία Ενημέρωση 26/8/2021)

7Μπορώ να εκτυπώσω την αίτηση συνταξιοδότησης;

Το σύστημα δίνει την δυνατότητα στον αιτούντα να εκτυπώσει την αίτηση συνταξιοδότησης ή το σχετικό αποδεικτικό υποβολής αιτήματος, στο οποίο αναγράφονται οι απαραίτητες πληροφορίες (είδος αίτησης, ημερομηνία υποβολής και αριθμός πρωτοκόλλου υποβολής) για την παρακολούθηση της αίτησής του.
https://www.efka.gov.gr/el/syntaxioychoi/aitisi

 

(Τελευταία Ενημέρωση 26/8/2021)