Οι δράσεις του ΕΦΚΑ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών στις πληγείσες περιοχές

Αθήνα, 1 Αυγούστου 2018

Η Διοίκηση του ΕΦΚΑ, για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών στις περιοχές που επλήγησαν από τις πρόσφατες πυρκαγιές, καθώς και για την ευχερέστερη διεκπεραίωση καθημερινών θεμάτων διοικητικής φύσεως που αφορούν στον Φορέα, προχώρησε - εκτός της εξυπηρέτησης με επίσκεψη στα περιφερειακά Υποκαταστήματα του - στην κατά προτεραιότητα πληροφόρησή τους μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΦΚΑ (1555). Η ίδια δυνατότητα για τους πληγέντες υπάρχει και μέσω αποστολής mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση information@efka.gov.gr