Αθήνα, 14/05/2025
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Επικοινωνία του κοινού με το Αποκεντρωμένο Τμήμα Κοινωνικής Ασφάλισης Λιμένα, Θάσου
Η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ ενημερώνει, ότι την Πέμπτη 15/05/2025 δεν θα είναι δυνατή η εξυπηρέτηση του κοινού από το Αποκεντρωμένο Τμήμα Κοινωνικής Ασφάλισης Λιμένα, Θάσου λόγω προγραμματισμένης διακοπής ηλεκτροδότησης στον Λιμένα Θάσου από τις 7:00-14:00.
Μέχρι την αποκατάσταση της λειτουργίας, η επικοινωνία των ασφαλισμένων θα γίνεται μέσω του ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, που προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, καλώντας χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής.
Καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυση του προβλήματος το συντομότερο δυνατόν.
Από τη Διοίκηση του e-Ε.Φ.Κ.Α.