Ανακοίνωση

Αθήνα, 08/05/2025


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Επικοινωνία του κοινού με το Β΄ Αποκεντρωμένο Τμήμα Κοινωνικής Ασφάλισης στη Σητεία

Η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ ενημερώνει τους ασφαλισμένους ότι, λόγω τεχνικής βλάβης στις τηλεφωνικές γραμμές του Β΄ Αποκεντρωμένου Τμήματος Κοινωνικής Ασφάλισης ΕΦΚΑ στη Σητεία (4ης Σεπτεμβρίου 14, ΤΚ 72300, Σητεία Λασιθίου), η τηλεφωνική επικοινωνία με την υπηρεσία δεν είναι προσωρινά εφικτή.
Μέχρι την αποκατάσταση της λειτουργίας, η επικοινωνία των ασφαλισμένων θα γίνεται μέσω του ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, που προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, καλώντας χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής.
Καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυση του προβλήματος το συντομότερο δυνατόν. 

                                                              Από τη Διοίκηση του e-Ε.Φ.Κ.Α.